מה בדיוק חושב השותף העסקי על מצגת החברה שלכם?
מי שבוחן שאלה זו בכנות, ומנסה לראות את מצגת החברה שלו מהצד השני, עשוי לגלות שיש מה לשפר.

טעויות נפוצות בהכנת מצגת חברה

פעמים רבות, בונים מצגת חברה ארוכה ומיגעת. דוחפים שפע של חומר,
כולל מפות עולם, דיאגרמות, מוצרים ופתרונות, שקפים עמוסי לוגו של לקוחות ואפילו קורות חיים של ההנהלה.

יש אלה, שמכינים את המצגת לכנס ומטרתם העיקרית היא 'למלא את הזמן'.


מצגת חברה באנגלית

מצגת חברה לשותפים בחו"ל תהיה כמובן באנגלית, ולכן יש לקחת בחשבון שני שיקולים נוספים עבור מצגת עסקית בכלל ומצגת חברה בפרט, והם:

  1. לקהל דובר אנגלית יש בדרך כלל ציפיות גבוהות מרמת האנגלית.
  2. לקהל יעד ששולט פחות טוב באנגלית, עלול להיות קושי להבין את מסרי המצגת.


אז מה כן צריך?

  • מצגת חברה היא מצגת שיווק לחברה שלכם, כלומר, משהו שיגרום לצופה להתרשם, להתפעל ולהתלהב מחברתכם. היא חייבת להיות קצרה, דינמית ולעניין.
  • מותר קצת היסטוריה וגם נתונים סטטיסטיים, כמה מילים על השוק, קצת ניתוח חברה כמו מבנה חברה, היקף פעילות חברה ועוד. העיקר שיהיה קצר ומעניין.
  • כאשר המצגת באנגלית, היא צריכה להיות באנגלית ברמה גבוהה תוך שמירה על פשטות ומסר ברור.


מצגת חברה לסטארט-אפ

בחברות צעירות ישנה לפעמים דאגה, שמא אין מספיק חומר למצגת חברה. גם אם אין עדיין רשימה של לקוחות יוקרתיים והחברה אולי הוקמה רק השנה, החוכמה היא למצוא את המסרים הנכונים ולהעבירם במצגת, כמו חדשנות, השוק המתפתח, תוכניות ותחזיות, המומחיות שלכם ועוד. צריך רק לאתר את מסרים הנכונים ולהציג אותם כמו שצריך.

חברתנו מתמחה בדיוק בכך - באיתור המסרים השיווקיים המתאימים למצגת חברה ובנייתם במצגת מקצועית, קצרה ומשכנעת.



לעוד מידע על בניית מצגת עסקית, מצגות באנגלית וכלל שירותי הכתיבה באנגלית של Highwrite, צרו קשר היום.


ראו גם: