כתיבה עסקית לקידום מטרותיכם

כתיבה שיווקית בכל מקום

כתיבה שיווקית היא אומנות בניית טקסטים לצורך קידום מטרה שיווקית. בשנים האחרונות חל שינוי במגוון המקומות בהם יש צורך לכתיבת תוכן שיווקי, חלקם קלסיים ומוכרים, כמו ברושורים, פרסומות ויצירת סלוגן למוצר או חברה, וחלקם יישומים חדשים יותר שהפכו בזמן קצר לחלק חשוב בתרבות העסקית המודרנית.

בקטגוריה זו נמצאים מאמרים שיווקיים-טכניים שנקראים white-papers, מצגות עסקיות, כמו מצגת שיווקית ומצגת למשקיעים, באנרים ופרסום אינטרנטי, וכתיבה שיווקית באינטרנט כתוכן באתרים.



בניית אתרים וקידומם בעזרת כתיבת תוכן שיווקי

כתיבה שיווקית לאינטרנט היא אחד מתחומי הכתיבה החשובים ביותר היום במשק. על מנת להבטיח את הצלחת האתר ככלי לקידום הארגון, נדרש אוסף מרכיבים, שהחשוב והמרכזי מביניהם הוא כתיבת תוכן איכותי.

שתי סיבות לחשיבות של כתיבת תוכן:

  1. רק תוכן מעניין ורלוונטי בעיני מבקר האתר ימשוך אותו להתעניין יותר וליצור קשר. אם הצלחתם להביא אותו עד לאתר, יש לעשות את המיטב להרשים אותו כאשר הוא שם.
  2. מנועי החיפוש הינם חכמים ומשתכללים כל הזמן. הם מזמן יודעים להבדיל בין כתיבה איכותית וכתיבה ירודה, הן מבחינת התוכן והן מבחינה לשונית.


כתיבה שיווקית באנגלית לחברות טכנולוגיה

Highwrite מתמחה בכתיבה שיווקית בתחום הטכנולוגיה. אנו בונים תוכן לאתרי אינטרנט וחומרי שיווק לחברות שפונות לשוק הבינלאומי. אנו משרתים חברות בתחום התוכנה, הטלקום, הביוטק ותחומי היי-טק אחרים. אנו מתמחים בשילוב של ידע בטכנולוגיה מתקדמת ובניית מסרים שיווקיים חכמים בשפה האנגלית.

התכנים השיווקיים שאנחנו כותבים תורמים לתהליך המכירה מהשלב הראשון ומציגים את לקוחותינו בצורה המקצועית ביותר באינטרנט, בתערוכות ומול שותפים עסקיים ומשקיעים.



מילה שווה אלף תמונות

בעידן ה"חוסר זמן" של היום, ברור שלאמצעים ויזואליים וגרפיים יש ערך רב. עם זאת, טועה מי שמפחית מערך המילה הכתובה. על מנת לקדם את המטרה שלכם ולהעביר את המסר שלכם בצורה אופטימאלית נדרש שימוש חכם בתמונות וגם במילים- באיכות ובמידה הנכונה.

בכדי לבטא את המסרים השיווקיים, הטקסטים אינם חייבים להיות ארוכים, כמו מאמרים וכתבות. תוכן שיווקי יכול להיות גם קצר מאוד, כמו בכותרות וסיסמאות, ובדרך כלל הוא רכיב הכרחי לערך השיווקי של התמונה.

דוגמאות לכתיבה שיווקית מסוג זה הן פרסומות בעיתונות מקצועית, באנרים באתרי אינטרנט ורול-אפים בתערוכות. כולם אמצעים ויזואליים חזקים והשילוב של המילים הנכונות, נותן להם את כוחם.

מוצר או שרות מצטיין זה רק ההתחלה. צריך גם למכור אותו בעזרת המילים הנכונות.



ראו גם: