מי צריך מצגת מוצר?

אם יש לך לקוח וצריך להדגים לו כיצד המוצר שלכם עובד, או יש לך שינויים או שיפורים במוצרים שיש להסביר לאחרים, או צריך מצגת הדרכה למי שעומד לעבוד עם המוצר, אתם צריכים מצגת עסקית מסוג מצגת מוצר.

לחצו כאן להמשך קריאה


3 סיבות להכנת מצגת פרויקט

אם אתם מנהלי פרויקטים, מדי פעם עליכם לדווח על סטטוס הפרויקט לגורמים רלוונטיים, כמו מועצת המנהלים, הנהלה בכירה, לקוח או גוף אחר. להלן 3 סיבות להכנת מצגת פרויקט...

לחצו כאן להמשך קריאה


כתיבת תוכן לקידום אתרים

קידום אתרים מתבסס על שילוב של מספר טכניקות וזה לא סוד שכתיבת התוכן היא הטכניקה המשמעותית מכולן.

לחצו כאן להמשך קריאה


אתר תדמית

האם אתם מבזבזים את תקציב אתר התדמית שלכם?

לחצו כאן להמשך קריאה


פרזנטציה באנגלית

  • האם אתם הולכים להציג פרזנטציה עסקית מול משקיע, פרטנר או לקוח בחו"ל?
  • האם הפעם, הפרזנטציה שלכם חייבת להיות יוצאת דופן ללא פשרות?
  • האם הזמן קצר והמלאכה רבה?
אם ענית בחיוב על אחת השאלות, כדאי לך להמשיך לקרוא את הפוסט...

לחצו כאן להמשך קריאה


עיצוב אתרים

לעיצוב אתר אינטרנט תפקיד חשוב. אתר מעוצב היטב גורם למבקר לחוש בנוח ולהרגיש שהוא הגיע למקום הנכון ויתרה מכך, עיצוב מרשים מזמין את המבקר להישאר ולהתעניין במסרים של האתר.

לחצו כאן להמשך קריאה


מצגת אנגלית

מה לזכור - מה כן ומה לא - בהכנת מצגת באנגלית כמו מצגת חברה, מצגת למשקיעים ומצגת מוצר.

לחצו כאן להמשך קריאה


טעויות נפוצות בהכנת מצגת חברה

פעמים רבות, בונים מצגת חברה ארוכה ומיגעת. דוחפים שפע של חומר, כולל מפות עולם, דיאגרמות, מוצרים ופתרונות, שקפים עמוסי לוגו של לקוחות ואפילו קורות חיים של ההנהלה. זה לא טוב!
מה כן צריך?

לחצו כאן להמשך קריאה


אתר ריספונסיבי גם להיירייט

לקראת קיץ 2016 העלינו אתר חדש ,יפה, נוח למשתמש וריספונסיבי, המאפשר גלישה נוחה מכל מכשיר.

לחצו כאן להמשך קריאה


מצגות עסקיות

יש לכם אנשי שיווק, יש ידע ויש כלים להכנת מצגות! אז למה כל כך קשה להכין מצגת עסקית טובה באנגלית ואפילו בעברית? הסיבה היא שבניית מצגות עסקיות זה פרויקט מורכב שדורש תכנון, ניהול ושליטה מלאה על ידי המחבר, שצריך לדעת מי קהל היעד למצגת, מי יציג אותה, מטרת המצגת, איך לנהל פרויקט וגם לנסח ולסגנן מצוין באנגלית...

לחצו כאן להמשך קריאה


מדריך לתוכן איכותי

המונח תוכן איכותי מייצג תוכן שמביא ערך אמיתי לקורא, לעומת התוכן 'הבלתי איכותי' שתורם מעט, אם בכלל, לקהל אליו מופנה. בשנים אלו, כאשר עסקים רבים משקיעים משאבים בבנייה וקידום אתרי האינטרנט שלהם, נכתבים תכנים רבית באיכות נמוכה, כולל כאלו ללא משמעות כלל. הסיבה העיקרית לכך היא כתיבת טקסטים לקידום האתר, המכילים מילות מפתח לשיכנוע מנועי החיפוש לגבי הרלוונטיות שלהם, מבלי שהמחבר מבין בנושא עליו הוא כותב. התוצאה היא, תכנים ללא ערך ומסר לקוראיהם...

לחצו כאן להמשך קריאה


תהליך אפיון אתר אינטרנט

כל פרויקט צריך אפיון מקיף ומדויק על מנת להבטיח מסירה בהתאם לציפיות המזמין. כלל זה תקף לפרויקטים של בניית בניין, פיתוח מערכת תוכנה וכן בניית אתר אינטרנט. בחברות הייטק, שם עוסקים בפיתוח וביצוע פרויקטים, יודעים את זה היטב מעצם עיסוקם. להלן הסבר קצר על השלבים, על פי המתודולוגיה שלנו, שבתהליך אפיון אתר אינטרנט. למעשה,
אתר אינטרנט זה מערכת מידע...

לחצו כאן להמשך קריאה


כתיבת תוכן שיווקי טכני

כתיבה שיווקית וכתיבה טכנית הם שני תחומים שונים לגמרי. אבל יש מקומות שצריך לשלב בין שני העולמות וזה בכתיבה שיווקית למוצר,רעיון או שירות שמהותו טכנולוגי. האתגר מגיע כאשר חברת טכנולוגיה עוברת מפיתוח לשיווק. טכנולוגיה משווקים לעולם כולו, וכמובן השפה החשובה ביותר בשיווק הבינלאומי היא אנגלית.

לחצו כאן להמשך קריאה


פרזנטציה עסקית

ישנם 5 שלבים בפרויקט בניית פרזנטציה והם: ניתוח, תכנון, כתיבה, עיצוב ואנימציה:

  • הניתוח כולל הבנת קהל היעד והפתרון המוצע, כולל עיון בחומר שיווקי קיים
  • התכנון כולל איתור הנושאים החשובים ביותר, סדר הופעתם והחיבור ביניהם
  • הכתיבה כוללת כתיבת המסרים להעברת הנושאים בצורה ברורה ומשכנעת
  • העיצוב הגרפי מותאם לאופי התחום העסקי והפתרון
  • הוספת האנימציה מסייעת בהמחשת המסרים

לחצו כאן להמשך קריאה


הכנת תוכנית עסקית

הגעתם לשלב של הכנת התוכנית העסקית? ובשפה אנגלית? מי שהנושא חדש עבורו, מומלץ שיקרא קודם את המבוא - תוכנית עסקית, שבו ישנו הסבר קצר - מה זה תכנית עסקית. בעמוד זה, אנו עוסקים בהכנת תוכנית עסקית - איך להתקדם ולקבל תוכנית עסקית מוכנה ביד.

פורמט תוכנית עסקית שונה ממקרה אחד לשני ותלוי בדרישות הגורם שמבקש את התוכנית וגם במטרת התוכנית. סעיפים מקובלים כוללים תקציר מנהלים, תיאור החברה, תיאור המוצרים או השירותים, ניתוח שוק כולל גודל שוק, מתחרים, יתרונות יחסיים שלכם על האחרים צוות המנהלים תוכנית פיתוח לשנתיים-שלוש הקרובות, תוכנית שיווק ואסטרטגיה עסקית לשנתיים-שלוש הקרובות וניתוח פיננסי...

לחצו כאן להמשך קריאה


בניית אתר אינטרנט להייטק

רוצים אתר אינטרנט תדמיתי שנראה מצוין ויש לו מסרים בעלי ערך, נותן ROI גבוה ותמורה מקסימאלית תוך התמקדות בנושאים עם עלות-תועלת גבוהה ביותר ודילוג על הדברים שפחות תורמים לכוח השיווק שלכם. חברות טכנולוגיה יכולות להעלות אתר חדש או מחודש בזמן קצר כולל כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי לקהל היעד שלה וזה נותן ערך מרבי גם לחברת הייטק ותיקה, גם לסטארט-אפ בתחילת דרכו. כמה זמן לוקח להקים אתר חדש?

לחצו כאן להמשך קריאה


כתיבת מאמרים באנגלית

ארגז כלי השיווק של חברת טכנולוגיה אינו שלם ללא מאמר או שניים מסוג white paper. מקורה של המילה בא מעולם הממשל והנייר הלבן הוא למעשה פרוט המדיניות של הגוף הממשלתי. היום, המושג אומץ על ידי עולם ההיי-טק ככלי שיווקי אפקטיבי ואהוב...

לחצו כאן להמשך קריאה


כתיבת תוכן באנגלית

בימינו, המושג 'כתיבת תוכן' מרמז בדרך כלל על כתיבת תוכן לאינטרנט. אבל האמת היא שתוכן איכותי דרוש למגוון צרכים עסקיים גם on-line וגם off-line.

כדי שיגיעו מבקרים לאתר שלכם, אינכם יכולים להסתפק רק בכתיבת תוכן לאתר, אלא להגביר את כוח השיווק שלכם באמצעות פרסום תכנים שיווקיים באתרים שונים, כמו מאמרים, פרסומות והודעות לעיתונות. דוגמא של תוכן פרסומי היא פרסומת CPC כמו ה-Adwords של Google. ניהול הקמפיין לא יכול להיות שלם אם לא דואגים לניסוח נכון של המודעה. בחירת מילת המפתח וקביעת המחיר לקליק גורמים להופעת הפרסומת, אבל הלחיצה עליה תלויה רק בתוכן המודעה. המודעה צריכה להיות עניינית, ברורה "ולדבר" אל הלקוח. כמות המילים מוגבלת ועליכם לכתוב שם תוכן שיעודד לחיצה על ידי לקוחות פוטנציאליים אמיתיים, מבלי למשוך את אלה שלעולם לא יעשו איתכם עסקים.

לחצו כאן להמשך קריאה


הייטק ואנגלית

ההייטק הישראלי מצליח מאוד בעולם וכתוצאה מכך הפעילות השיווקית של חברות טכנולוגיה מתמקדת בעיקר בשווקים הבינלאומיים אנגלית בעולם ההייטק.

בגלל קהל היעד העולמי, מרבית התקשורת השיווקית והעסקית של חברות הייטק מתנהלת באנגלית. אי לכך, המנכ"לים, מנהלי השיווק ומנהלי הפיתוח העסקי שלהן זקוקים לחומרים שונים ומגוונים בשפה האנגלית.
יתרה מכך, קהל היעד עשוי להיות מתוחכם ובעל ציפיות לחומרים ברמה גבוהה. על מנת שחברת הייטק בארץ תוכל לשכנע לקוחות פוטנציאליים בחו"ל ושותפים עסקיים שונים כמו מפיצים, נציגים, משקיעים ושותפים טכנולוגיים, עליהן לבנות חומרים באנגלית בעלי עניין ומשמעות לקורא.

לחצו כאן להמשך קריאה


מרקום באנגלית

מרקום או marcom הוא קיצור של marketing communications תקשורת שיווקית. Marcom מגדיר אוסף פעילויות לקידום מכירות והעברת מסר שיווקי לקהל יעד. פעילויות אלו מגוונות ומכילות כתיבה שיווקית בברושורים, תוכן לאתרי אינטרנט, הודעות לעיתונות, סיפורי הצלחה, מאמרים מקצועיים-שיווקיים ועוד חומרים שיש להם מטרה משותפת של קידום חברות ומוצריהן.

לחצו כאן להמשך קריאה


כתיבת תוכן שיווקי

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו. כאשר בעלי האתר מתבוננים באתר האינטרנט שלהם ומצהירים כמה הוא 'טוב', זה מפתיע לגלות שלפעמים הם מפספסים את הרכיב החשוב ביותר, וזה כמובן תוכן האתר. ממהרים, אין לכם זמן לקרוא את כל הכתבה? עברו ישר לקריאת תקציר - כתיבת תוכן לאתר

צריך לזכור כי אתר אינטרנט נועד בעיקר לגרום ללקוחות ושותפים פוטנציאליים ליצור איתכם קשר עסקי רציני. ודאי שמראה ויזואלי טוב ישפר את חווית הביקור, אבל האמת היא שלקוח פוטנציאלי (לעומת הקולגות והחברים) מעוניין במה יש לכם להגיד, הרבה יותר מהגרפיקה...

לחצו כאן להמשך קריאה


לפוסטים נוספים לחצו כאן